Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shawn Administrator
|
Wysłany:
Nie 3:01, 20 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 241 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd.
|
Krótko a tematycznie.
Kto bierze na swe mocarne bary napisanie opisów dla czarów, organizacji itp? ^^
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
Jacob Moderator
|
Wysłany:
Nie 3:03, 20 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 221 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
MOI !
Biore Śmieci !
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Shawn Administrator
|
Wysłany:
Nie 3:03, 20 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 241 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd.
|
Dajesz.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Jacob Moderator
|
Wysłany:
Nie 3:25, 20 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 221 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
Albo nie !
Biore Szabrowników, mam na nich pomysł !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacob dnia Nie 3:28, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Lukas Administrator
|
Wysłany:
Nie 19:31, 20 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Ja napisałem opis do Bombermanów i Śmieci ale nie wiem czy wam się spodoba a szczególnie Coreyowi ^^
A więc:
1. Bombermani:
Składają się prawie wyłącznie z z byłych żołnierzy bądź byłego personelu baz wojskowych (elektronicy, mechanicy, kierowcy), stąd ich struktura dowodzenia opiera się na wojskowej z takimi wyjątkami iż nikt nie zna imienia ani miejsca przebywania głównego dowódcy, a każdy żołnierz nie zna nawet imienia przełożonego swojego przełożonego (przełożonego sierżanta) tylko imię dowódcy oddziału. Jest to świetnie sprawdzająca się struktura jako że uniemożliwia przeprowadzenie zamachu na wyższego szczeblem dowódcę oraz minimalizuje dezorganizację. Bombermani nie uznają używek innych niż papierosy i piwo. Nie tolerują także zabójstw i kradzieży, ani innych rzeczy zakazanych przez byłe prawo Stanów Zjednoczonych. Za wszelkie wykroczenia karani są albo wyrzuceniem z szeregów Bombermanów (szczególnie za ćpanie) albo śmiercią.Najczęściej jednak przestępcy muszą przymusowo pracować w fabrykach które Bombermani próbują postawić na nogi. Ogólnie są najlepiej zorganizowaną grupą, lecz nie są wystarczająco liczebni (nie przyjmują byle kogo), aby skutecznie odpierać ataki Śmieci i Szabrowników, pomimo tego że są najlepiej wyposażeni ze wszystkich tych grup.
2. Śmiecie:
Pozbawieni praktycznie jakiejkolwiek władzy Śmiecie są rządzeni przez szefów lokalnych gangów. Egzystują jako grupa ćpunów i najgorszych męt społecznych. Żyją z napadania na słabsze grupy Bombermanów bądź Szabrowników. Wiecznie naćpani, bądź pijani byliby łatwym łupem gdyby nie broni zdobywane na Bombermanach i to że są najliczniejszą z grup. Uważa się że pierwsi Śmiecie byli Bombermanami ale zostali wyrzucenia za ćpanie. Dzięki temu, że odchodząc zabrali ze sobą trochę sprzętu i broni jakoś przetrwali do teraz, a ich szeregi stale się powiększają zasilane przez wszelkiej maści meneli i ćpunów.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Jacob Moderator
|
Wysłany:
Nie 22:43, 20 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 221 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
3. Szabrownicy
Nazywa się tak zrzeszonych handlarzy, bo większość z nich swoje towary pozyskują przedewszystkim z szabrownictwa, oni jedni mają na to immunitet. Przynajmniej tak to nazywają, nikomu innemu nie pozwalają się dorwać do koryta… słusznie. Jeszcze zbierają towar z pół bitew, na to też mają immunitet. Mają swoje stałe, bardzo nieliczne osady, można się tam schronić bo mają wszystko, poza swoimi interesami oczywiście, w dupie. Dadzą schronienie każdemu (oczywiście nie Bombermanowi ani Śmieciowi, bo do tych nie pałają zbytnią miłością, jedyne co mogą im dać to garść ołowiu w łeb) kto zapłaci. Każdemu. Ogólnie nikogo nie atakują, oczywiści jeżeli nikt im nie wchodzi i interesy, bo jak wchodzi to… Ogólnie jeżeli spotkasz ich w trasie to chętnie pohandlują, pogadają, materialiści. Handlują wszystkim, bronią, amunicją, żywnością, informacją .Wszystkim poza ludźmi, polowaniem na niewolników zajmuje się kto inny,
Symbol: żółty trójkąt z czarną ramką i czymś na kształt worka w środku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacob dnia Pon 19:19, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Corey Administrator
|
Wysłany:
Nie 22:52, 20 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 336 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
Jak dla mnie ładnie, tylko Shawn musi potwierdzic bo to jego wymysł.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Shawn Administrator
|
Wysłany:
Nie 22:56, 20 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 241 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd.
|
I wsio. :] Dzięki.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
NYFB
|
Wysłany:
Pon 14:54, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 76 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się wział tu ten granat?!
|
Btw. Można wpleść organizację mutasów. Wkońcu to też 'ludzie' ; P
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Corey Administrator
|
Wysłany:
Pon 14:59, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 336 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
Targ
Jedno z wielu miast Szabrowników. To tutaj zachodzą wszelkie ważniejsze transakcje. Handel odbywa się na wielkim placu zakrytym blaszanymi domkami, przypominającymi dawne rynki. Powierzchnia całego jest miejsca jest spora, po za samymi stoiskami są też zwykłe chaty oraz wielka hala, gdzie są rzeczy najbardziej wartościowe (czołgi i inne pojazdy znajdują się na zewnątrz przed halą). Wstęp do miasta ma każdy, kto nie podpadł szabrownikom, oczywiście rozumie się samo przez się, że Bombermani i Smiecie są zdjemowani z czterech wieżyczek chroniących Targ oraz ogromnej ilości garnizonu (ataki na Targ zdarzają się niezwykle rzadko)
To wstępny pomysł, co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Jacob Moderator
|
Wysłany:
Pon 16:40, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 221 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
Ja wezmę na swe dzielne bary (czytaj: na moc obliczeniową karty graficznej) zrobienie mapy. Mogę też się zająć wymyślaniem kilku innych iejsc, ok ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Shawn Administrator
|
Wysłany:
Pon 17:00, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 241 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd.
|
Dajesz.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Corey Administrator
|
Wysłany:
Pon 18:29, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 336 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
Hmm wyprzedzileś mnie z tym pomysłem, ale cóz, widzisz bo teraz jest problem bo mamy pomieszane z zagmatwanych teoretycznie jest alternatywa siata do ameryki itd ale to nie sa te same kontynenty
(Jak targ?)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Corey dnia Pon 18:30, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Jacob Moderator
|
Wysłany:
Pon 19:17, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 221 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
Dobra, to mapę Tobie misiu królisiu zostawie a sam wymyśle ze 2 miejsca, medykamenty najpierw. Opis ok. Tylko zmienie koncepcje Szabrowników, ustęp 'oczywiście, jeżeli nie jesteś Śmieciem albo Bombermanem' zostanie dodany
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Shawn Administrator
|
Wysłany:
Pon 19:36, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 241 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd.
|
Wiecie, Szabrownicy mają ogólny immunitet. Nikt im krzywdy nie robi, bo wszystkim dostarczają broni i amunicji. ;p
Co do mutasów. Rasy można by zrobić dla mutasów, ale wtedy trzeba by zrobić klasy tylko dla mutasów itp.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Corey Administrator
|
Wysłany:
Pon 20:15, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 336 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
Póki co taki zarys
[link widoczny dla zalogowanych]
lub [link widoczny dla zalogowanych]
Kontynent - Część dawnego kontynentu
Nowy Ląd - Część oderwana od kontynentu
1 - Wyspa Bombermanów/Szabrowników/Smieci (sami zadecydujcie)
2 - Wyspa o szczególnym promieniowaniu (duża ilośc mutasów)
3 - Odizolowana wyspa, jak na razie nic o niej nie wiadomo bo nikt tam nie był
4 - Gruzowisko
5 - Wyrwa, miejsce gdzie pękła ziemia i powstał ogromny kanion (nie zbadany)
6 - Targ
Tyle póki co
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Corey dnia Pon 20:16, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Shawn Administrator
|
Wysłany:
Pon 20:19, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 241 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd.
|
1 - Wyspa Bombermanów (bo mają najlepszą technologię itp).
2 - Wyspa o szczególnym promieniowaniu (duża ilośc mutasów)
3 - Odizolowana wyspa, jak na razie nic o niej nie wiadomo bo nikt tam nie był
4 - Gruzowisko
5 - Wyrwa, miejsce gdzie pękła ziemia i powstał ogromny kanion (niezbadany)
6 - Targ
Dopisz jeszcze punkty 7-9.
7 - obszar pustynny.
8 - łańcuch górski otaczający pustynię.
9 (na morzu) - baza morska.
Po co baza morska? Cóż. Cywilizacja do końca nie wyginęła. ^^
Moje propozycje, jakby co.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Shawn dnia Pon 20:19, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
NYFB
|
Wysłany:
Pon 20:41, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 76 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się wział tu ten granat?!
|
Mutanci - wszelkie dziwadła od biegających na czterech nogach ludziocosiów do osobników z przerośniętym mózgiem .Promieniowanie działa bardzo różnie na ludzi, dlatego mutanci nie tworzą jednej organizacji ,lecz małe grupy(raczej watahy) mniej lub bardziej zorganizowane. Zwykle przywódcą jest najsilniejszy lub najinteligentniejszy osobnik , im większy udział promieniowania na człowieku tym większy zanik cech ludzkich. Równie dobrze możemy natrafić na grupkę ogromnych i silnych mutantów niszczących wszystko co mają na drodze , opierających się wyłącznie na instynkcie , jak i na grupkę brzydko wyglądających humanoidów z bronią palną.
co o tym sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez NYFB dnia Pon 20:41, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Corey Administrator
|
Wysłany:
Pon 20:42, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 336 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
[link widoczny dla zalogowanych]
lub [link widoczny dla zalogowanych]
G - Gruzowisko
T - Targ
"Pole" - Wielka pustynia otaczająca tereny gruzowiska
"Mur" - Łańcuch górski oddzielający północną i południową część kontynentu, bardzo trudny do rpzebycia, dlatego handel między miastam poludnia i północy odbywa się drogą morską
M1 - Opuszczone miasto przy elektrowni atmowej, dużo broni, ale jeszcze więcej mutantów i zmiennokształtnych
M2 - Miasto
M3 - Miasto
S - "Stacja" (Wyspa Szabrowników)
W1 - Nieznana wyspa
W2 - Wyspa o dużym napromieniowaniu, nie masz tu czego szukać
P1 - Działająca platforma wiertnicza
P2 - Opuszczona platforma wiertnicza
P3 - Opuszczona platforma wiertnicza
W - Wyrwa, duży kanion powstały w wyniku potężnego trzęsienia ziemi.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Shawn Administrator
|
Wysłany:
Pon 20:43, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 241 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd.
|
Spoko. ;]
Piszcie, piszcie. Myślałem jeszcze o zrobieniu ras. Kminicie, rozumne i grywalne mutanty humanoidalne. ;]
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Corey Administrator
|
Wysłany:
Pon 20:45, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 336 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
Wydaje mi sie to bez sensu dlatego ze mutanty są ogłupiałe, mutacje owszem ale granie bezmózgim mutantem? :]
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Shawn Administrator
|
Wysłany:
Pon 20:46, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 241 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znikąd.
|
To samo, co gra równie bezmózgim orkiem, nie uważasz?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Corey Administrator
|
Wysłany:
Pon 20:53, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 336 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
Uważam i dlatego uwazam ze granie orkami jest nie teges
Mozemy ulepszyc mutacje np kolejny temat mutacje wiekszego stopnia ktore maja o wiele wieksze znaczenie ale nie mozna ich wykupic tylko mozna je "zlapac"
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Jacob Moderator
|
Wysłany:
Pon 20:57, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 221 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
Ja proponuje choroby nowego świata, zajme się tym, ok ? w końcu farmaceuta : D
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
NYFB
|
Wysłany:
Pon 21:00, 21 Sty 2008 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 76 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się wział tu ten granat?!
|
Mhm możesz napisać ,że promieniowanie uodporniło ludzi na niektóre choroby , choćby na raka , ale pojawiły się nowe itd.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|